خودروهاي خاص

اتومبيل هاي فوتباليست ها

خودروهاي خاص

۳۴۲ بازديد

خودروهاي خاص ويژه افراد خاص

 

 

مقامات بالا مرتبه كشورها خودروهاي ضد گلوله را يكي از نيازهاي اصلي جابه‌جايي خودشان مي‌بيننداين خودروها در كشورهاي در حال جنگ نظير برخي از كشورهاي آفريقايي، در ميان تاجرين و قاچاقچيان بسيار پرطرفدار است.ميخواهيم ليستي از خودروهاي پرطرفدار ضد گلوله را نام ببريم.

ب‌ام‌و X5 :

اين ب‌ام‌و ضدگلوله، در آزمايشات مختلف، ثابت كرد كه از آنچه كه به نظر مي‌رسد، سرسخت‌تر و مقاوم‌تر است.گر دنبال يك شاسي‌بلند هستيد كه در صورت بروز بحران، از خطرات و تجاوز دشمن جان سالم به در ببريد،زير كاپوت اين شاسي بلند، موتور ۸ سيلندر خورجيني با ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت نهفته است و گزينه مناسبي محسوب ميشود .

مرسدس M-Class Guard :

 شيشه‌هاي بسيار ضخيم، پنل‌هاي كابين كه از استيل خاصي ساخته شده‌اند، مي‌توانند سرنشينان را در برابر اسلحه‌هايي نظير مگنوم ۳۵۷ و ۴۴ حفظ كند، حتي با پنچري كامل نيز مي‌توانند اين مرسدس با حداكثر سرعت ۸۰ كيلومتر بر ساعت به لطف تاير هاي باكيفيتش ميتواند حركت كند

مارادِر (Marauder) :

اگر مالك اين خودرو هستيد و افتخار مي‌كنيد كه خودروتان در برابر سلاح‌هاي دستي مقاوم است بهتر است بدانيد كه حتي در برابر RPG نيز مقاومت مي‌كند!جالب است كه  اين شاسي بلند عظيم‌الجثه اين است كه در كشور آفريقاي جنوبي ساخته مي‌شود.

آئودي A8 L Security :

شيشه‌هاي اين خودروچندلايه استبدنه اين خودرو با استفاده از استيل شكل‌دهي شده توسط حرارت، آراميد و سراميك مقاوم‌سازي شده كه حتي در برابر گلوله‌هاي  ناتو نيز مقاومت كند.  اين آئودي سياه رنگ، نه تنها در برابر گلوله، بلكه در برابر انفجار نيز مقاوم و ايمن است.

مرسدس‌بنز Sكلاس Guard :

اگر اين سدان لوكس ضدگلوله را در اختيار داريد،بايد بدانيد اين خودرو گواهي بالاترين ايمني باليستيك را كه درجه VR9 مي‌باشد،نه تنها شما را از شليك‌هاي  مسلسل‌ها سلاح‌هاي دستي ، بلكه در برابر گلوله‌هاي تك تيراندازها و انواع بمب‌ها مصون نگاه مي‌دارد. كانكوئِست نايت Conquest :شيشه‌هاي اين هيولا، شش سانتي‌متر ضخامت دارد بنابراين در برابر بسياري از سلاح‌هاي سنگين هم مي‌تواند مقاومت كند. 

دارتز پرامبران (Dartz Prombron) :

اين هيولاي چهار تُني كه ضخامت شيشه‌هاي ۵ سانتي‌متر و ضخامت درهاي آن ۲۰ سانتي‌متر است،اين خودرو ضدگلوله از كشور روسيه سربرآورده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد